PUTOVANJA

Kako sam našla smeštaj na La Rambli za 200 eura/7 ND ?

barselona
Posted by Ana Plavšić

Barselona je jedan od onih gradova koji će vas oduševiti na prvi pogled i kupiti za ceo život. Verujte mi na reč da je to jedna od onih ljubavi, koja živi u vama upravo, ceo život. Ideja za putovanje u Barselonu javila se sasvim spontano i slučajno, jer je prioritet u tom trenutku bio Egipat.

Nakon premišljanja i nekoliko dana proučavanja ovog grada, ipak, u tom trenutku odlučili smo se za Barselonu – nismo pogrešili 🙂

Od momenta kupovine avio karte i bukiranja hotela imali smo malo više od tri nedelje do polaska.  Za te tri nedelje ja sam koristila svaki trenutak kako bih što više naučila i saznala o Barseloni. Toliko sam se radovala ovom putovanju da sam uzela da čitam i knjigu “Senka vetra”K.R. Safona (ovde mozete pogledati moju preporuku za 10 najboljih putopisnih knjiga)upravo jer se radnja dešava u ovom gradu. Jedva sam čekala da se uputim i izgubim po svim onim ulicama o kojima je pisao Safon.

Napoleonov spomenik

Da li ćete me onda razumeti i poverovati, ako vam kažem da sam tačno znala gde se koja ulica nalazi, s kojim prevozom od aerodorma stići do La Ramble i kako doći do hotela?

Sve to bez mape, plana ili zapitkivanja ljudi na ulici. U principu, za svako putovanje se prethodno informišem, ali uvek ostavim sebi prostora da me nešto iznenadi i na samom mestu.

Za Barselonu sam bila pripremljena 100%.

Bio je novembar mesec i svih sedam dana koliko smo proveli u Barseloni, preko dana šetali smo u majici kratkih rukava.  Velika prednost Barselone je upravo ta mediteranska blaga klima.

Dakle, do momenta dok nismo jednoglasno odlučili da naše putovanje upravo bude Barselona, ja sam bila veoma površno informisana o ovom gradu. Do polaska, raspitala sam se toliko dobro, da sam jasno znala da želim da naš hotel bude na samoj La Rambli.

La Rambla je glavna ulica u Barseloni i to je pešačka ulica, koja je po sredini odvojena za pešake. Sa strane pešačke zone nalaze se dve kolovozne trake, kojom ide gradski prevoz, kao i automobili.

La Rambla počinje kod Plaza Catalunje i završava kod spomenika Napoleonu, sa prelepim pogledom na more.

La Rambla
La Rambla – pesacka zona

La Rambla je jako skupa ulica(pisaću vam kako smo za pivo i sangriju platili 50 eura), nalazi se veliki broj uličnih umetnika, svirača i igrača, nalazi se veliki broj restorana, kafića i najlepša La Bokeria – pijaca- koju sam imala prilike da posetim.

Sve to kada sam uzela u obzir, bilo mi je jasno da neću nikako uspeti da prođem jeftino sa smeštajem.  Kada sam vam pisala kako da prođete jeftinije na putu, spomenula sam upravo i neka „pravila“ bukiranja koja mogu da vam pomognu da prođete što jeftinije sa smeštajem.

Sreca ili nesto drugo

Kada smo seli za kompjuter i počeli pretragu hotela na La Rambli, shvatila sam da ne postoji hotel koji nudi noćenje sa doručkom ispod 60 eur, osim hostela, što nam nije bila opcija.

Izdvojila sam dva hotela, od kojih je jedan u tom trenutku imao samo još jednu dvokrevetnu sobu. Očekivala sam da će se soba jako brzo prodati, jer je hotel na odličnoj lokaciji. Ostavila sam još jedan dan – misleći kako će se pojaviti neki nov hotel, nekim čudom.

Međutim, sutra je upravo TAJ hotel nudio upravo TU sobu sa 50% popusta, jer je za TAJ period ostala samo TA jedna soba. Naravno, ovakva prilika se nije mogla propustiti, i tako smo za 210 eura prošli sedam noći sa doručkom po osobi u hotelu u samom centru Barselone.

Barselona

Ulica La Rambla izlazi pravo na more. Svako jutro smo upravo kafu pili na ovom prelepom mestu.

Za kraj imam jedan savet za vas – ako želite smeštaj u samom centru Barselone, moj savet je da jako dobre hotele i dosta povoljnije možete naći u nekoj sporednoj ulici, koja se nalazi blizu La Ramble. Na taj način bićete takođe u centru, a proćićete dosta jeftinije.

P.S. Pratite dalje u nastavku još tekstova o Barsleoni:)